اخبار

نسخه نهایی 1.3 آپتار منتشر شد.

29 فروردین ماه ، گوگانا ® امروز آپتار 1.3 را منتشر کرد.این نسخه هم اکنون در دسترس قرار گرفته و تمامی کسانی که از نسخه های قبلی استفاده می کردند هم اکنون می توانند به نسخه 1.3 بروز رسانی کنند.این نسخه با تغییرات فراوانی مواجه شده به شکلی که قسمت مدیریت نرم افزار کاملا تحت وب شده و قابلیت مدیریت  خارج از سرور امکان پذیر شده.

 

اطلاعات

هسته آپتار در این نشر تغییرات جزیی ولی مهمی به خود دیده در این نسخه به طور کامل از سیستم عامل ویندوز نسخه های 7 ، 8 ، 10 ، 2008 ، 2012 ، 2012 r2  پشتیبانی می شود.با بهینه سازی انجام شده در نسخه های سرور سرعت ارتباط بسیار بالاتر و روان تر شده است.

 

ویژگی ها

آپتار 1.3 امکان جاسازی را به تولید کنندگان نرم افزار می دهد به شکلی که تولید کننده می تواند در هنگام نصب نرم افزارش آپتار را به عنوان یک گزینه نصب در اختیار کاربر قرار دهد.در قسمت های کاربر تغییرات بسیاری صورت گرفته به شکلی که تمامی نرم افزار ها در میز کار رایانه ظاهر می شود و از آنجا قابلیت اجرا خواهند داشت.

 

پایداری

آپتار 1.3 از الگوریتم مدیریت کاربر بهره می برد که وظیفه توزیع منابع را برای کاربران به عهده دارد .نتیجه این موضوع پایداری کارکرد سیستم است که در جهت مدیریت کاربران کمک می کند.نرم افزار مدیریت سرور جدید قابلیت های ساده اما پیشرفته ای جهت مدیریت کاربران و نرم افزار ها در اختیار مدیر سرور می گذارد.در این نسخه واحد تعیین خط مشی به طور کامل به نرم افزار اضافه شده است.

 

امنیت

تست های نفوذ و استاندارد های امنیتی نوینی در این نسخه برای ارزیابی به کار رفته تا کمترین احتمال نقص امنیتی را به همراه داشته باشد با این وجود همچنان درصد قابل توجهی از امنیت به رفتار کاربر وابسته خواهد بود